Reise

Roadtrip til Amsterdam

Hva er vel bedre tidsfordriv enn en aldri så liten roadtrip til Amstern? Ikke så mye ;) Jeg og noen venner kjedet oss en dag.... VIPS, der var ferjebilletter bestilt og før vi visste ordet av d...

Langweekend i Irland, Dublin :)

23/04/11 - 27/04/2011 Jeg var jo forleden i Dublin med min kjære, det var en kjempe flott tur og jeg drar gjerne tilbake dit en gang :) Dette var en firmatur og alt av attraksjoner var allerede...

Off to Dublin!

Da stikker jeg til Dublin for en langhelg! ;-) Skal kose meg gløgg ihjel ^^ Hjemme igjen på søndag. OVER OG UT. :-)

Dublin & Roadtrip til Amsterdam!

Litt nytt på reisefronten :-) LANGHELG i DUBLIN: På torsdag reiser jeg til Dublin med min kjære :) Gleder meg veldig! Det er firmatur, så jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg får lov til...

Reisebrev fra POLEN - Brzeg & Wroclaw.

31/02/11 - 07/02/11 Et lite reisebrev ifra min tur til Polen, fortalt med korte ord og fine bilder :) For første gang reiste jeg faktisk med fly helt alene ;p Har jo blitt en del reising etterh...

Hjemme fra Polen :)

Jeg er kommet meg hjem etter en utrolig koselig uke i Polen hos min venninne. Det var faktisk ikke noe morro å dra hjem i det hele tatt, for jeg har hatt det bare så utrolig hyggelig og følt meg s...

Har ankommet POLEN! :)

Hiv og hoi, jeg er ankommet Brzeg city og lever foreløpig glade og avslappende dager hos min kjære venninne :) Jeg dro (helt alene) igår og selvom flyet SELVFØLGELIG var passe forsinket, ca 2 ti...

en liten smakebit fra Paradis

Her er da plassen jeg var to herlige uker på nå nettopp.Det er ikke dumt at jeg skal tilbake om allerede tre uker!Jepp, jeg er ganske heldig, ganske smart, ganske vet-hvordan-å-prioritere, iknow, t...

Jentetur til London 2010

HER KOMMER LITT BILDER IFRA TUREN MIN TIL LONDON 2010 :-)Ble faktisk ikke så mye bilder, og lite interessante bilder, men bilder er det nå iallefall! :)macen min og blogg.no er helt klikk, så det f...

GOD MORGEN! :)

Bare et kjapt innlegg her før jeg drar på jobb :) Jeg er FORTSATT ikke død, om noen skulle tro det.Faktisk så er jeg i ytterst godt humør om dagen og det er ikke uten grunn! Om omtr...

I need a vacation somewhere nice.

All photos // weheartit.com

Om det å ha reisefeber.

Jeg vil reise. Jeg vil oppleve ting jeg vanligvis ikke opplever, jeg vil se nye steder og bygninger og jeg vil studere kulturen og levemåten til andre mennesker.Jeg vil lære om matkultur og f...

Bilder fra Sharm El Sheikh, 11.-18./12/2009.

Jeg gjør det kort, med en haug av bilder ;-)Vil poste et eget innlegg om selve turen litt senere, NOE sent ja jeg vet, men har bare ikke orket å engasjere meg med "blogg" i det siste.Så h...

Off to Egypt.

Imorgen tidlig, 11/12-09, drar jeg til Egypt - Sharm el Sheik.Jeg blir der en uke, det blir totalt slappings avings og kommer nok ikke til å bli noe oppdateringer her før jeg er hjemme igjen ;-) Så...

Middag på Pacific - Bergen :-)

Onsdag var det nok en dag duket for avslapping, Bantzbill kom i 16.00 tiden og da dro vi ned for å bade og kose oss.Jeg fikk også endelig handlet meg ny I.D foundation fra hudpleie avdelingen :-)Vi...

I Bergen! Kaffe, sko, mat og vin :-)

Etter å ha stått opp tidlig for å rekke herlig hotellfrokost og etter å ha slappet av enda mer på rommet, dro jeg ned for trene litt (FAKTISK!).Jeg var faktisk ganske flink og fikk også bekreftet h...

Delirium i Bergen.

Hei alle sammen!! :-)Nå sitter jeg og koser meg utrolig masse, er i Bergen noen dager denne uken, kjempe kos :-DDet har seg sånn at min far jobber her (vi bor jo i Telemark, et godt stykke unna, ty...

Ferie i Egypt - Sharm El Sheik.

Det er endelig bestemt, igår bestilte baby og jeg tur til Egypt, nærmere bestemt Sharm El Sheik! Åh, gleder meg! Endelig litt sol og varme, forhåpentligvis ^_^Vi reiser fredag 11. desember og reise...

DISNEYLAND - PARIS.

Her er et HAV av bilder fra Disneyland i Paris! Jeg vet ikke heeelt hva det er godt for å legge ut så mange bilder, menmen, da har dere noe å titte på! Vi var jo da som sagt i Disneyland, og j...

Nå reiser vi hvert øyeblikk fra Paris.. :-( Vil ikke dra men.....

Nå reiser vi hvert øyeblikk fra Paris..:-( Vil ikke dra men.....RYANAIR <3

Jeg elsker STARBUCKS! Fredag var det shopping på Les Halles, sier bare FANTASTISK!

Jeg elsker STARBUCKS! Får ikke nok..! :D Fredag var det shopping på Les Halles, sier bare FANTASTISK! Lørdag var det Museé du Louvre, Latinerkvarteret og kino på Champs Elysees (så District 9, kul!...

Notre Dame igår! Mektig bygning for å si det mildt.

Notre Dame igår! Mektig bygning for å si det mildt. Var der under en messe, egentlig ganske koselig:-) Var også på marked i Clignancourt idag, samt i St. Sulpice kirken (en av kirkene de løper rund...

DISNEYLAND! Idag har vi tilbrakt dagen i Disneyland, kjempe morro!

Idag har vi tilbrakt dagen i Disneyland, kjempe morro! :D Nettopp kommet hjem etter å ha spist entrecote og drukket rødvin på en lokal restaurant like ved hotellet. Nå er det daffing og dessert :-)...

Endelig fremme på hotellet! Det er bedre enn forventet, veldig fornøyde:) Det er også veldig varmt her, så jeg har nok pakket litt feil med alle de ullklærne mine..:PKjøpte litt på taxfree'en, ...

Nå sitter jeg på flyplassen og venter, kaster i meg denne yoghurten, veldig god, elsker nøtter! Blir vel en tur i taxfree'en også, skal se etter en Dior foundation..:-)

Å si ting før de er avklart...

ER DUMT! Min kjære overtalte meg nettopp til å la macen ligge igjen hjemme... Han brukte ord som "tenk om den blir stjålet" og sånt... Jeg er fortsatt inni ha-med-meg-macen-på-tur mo...

Vil dere følge bloggen min i Paris?

Hei alle faste lesere, ikke-lesere, forhåpentligvis-fremtidige-lesere, HELLO! :-) I morgen tidlig drar jeg til Paris, der skal jeg være i 6 netter sammen med min kjære :-) Jeg har funnet ...

På reisefot!

YES! Nå er det kun to og en halv dag til jeg reiser til Paris, mer nøyaktig tidlig-tidlig onsdag morgen 7.oktober 2009!Jeg gleder meg som en syk liten unge! Åh, herreguuud!Jeg har planlagt og jeg h...

OsloOoh.

Da drar jeg til Oslo!Ser to nye kommentarer, takk for det! Jeg titter innom deres blogg og kommenterer tilbake når jeg er hjemme igjen, nå har jeg endelig blitt ferdig og blir hentet ooooom ...eksa...

Summer in Bergen

For a couple of weeks ago my dad, two of my younger siblings and I went to Bergen for the weekend. My dad works there and we joined him :)We didn't do much really, just ate good food and had a ...
Karoline - Delirium.

21, Oslo

I have personal interests in movies, music, photography, world history, cooking, web design, interior design, fashion, animals, and (at least im trying to) keeping fit. I also do have a passion in traveling, and I hope to visit many countries and experience the many cultures and lifestyles of the world someday!